CATAeco

Oltean incăpăţânat

  • Click pentru a subscrie

    Alătură-te altor 2 urmăritori

  • Vizitatori

    • 7,573 peoples
  • Cateco

    Ma numesc Catalin, sunt din Craiova si am 16 ani.

    Elev in clasa a X-a la Colegiul National Economic "Gheorghe Chitu".

    Ascult rap ,rock,R&B,house (cateodata) si cate putin si din alte genuri.

  • Meta

  • Select another language

  • Arhive

A doua oara

Posted by cataeco pe Decembrie 8, 2009

Cat de prosti sa fim?Sa lasam un boschetar sa ne fure pe toti?De ce l-ai votat pe Basescu? Geoana e comunist?

Cat de prosti sa fim?  -Suntem foarte prosti pentru ca lasam un comunist sa ne fure din nou.

De ce l-ai votat pe Traian Basasecu?  – De prost/proasta …acum 2 zile vorbeam cu o cunostiinta si am ajuns sa vorbim despre alegerile prezidentiale..am intrebat de ce il voteaza pe Basescu? Si  a raspuns:” Sa-i mai dam o sansa”. I-am dat o sansa in 2004 ,acum trebuia sa ii dam o sansa lui geoana (am vazut in 5 ani ce a facut basescu, si a facut o mare PULA).

Geoana e comunist? Nu, nu e comunist ci „profesoru’ ” e comunist.

Inca un motiv(o mare prostie) de ce la-u votat pe Basescu…Cica s-a razboit cu toate personalitatile politice pentru binele nostru(WTF)..Asta s-a razboit

pentru binele lui si a partidului PDL ..nu pentru binele nostru ..

P.S. „Am  decis sa iti dau tie ce imi dai si tu mie adica ..fix PULA ..Nu mai mult nu mai putin…a si chem pe toata lumea sa iti dea fix pula.”

Guess Who – In viata mea

Lasă un răspuns

 
