CATAeco

Oltean incăpăţânat

  • Click pentru a subscrie

    Alătură-te altor 2 urmăritori

  • Vizitatori

    • 7,573 peoples
  • Cateco

    Ma numesc Catalin, sunt din Craiova si am 16 ani.

    Elev in clasa a X-a la Colegiul National Economic "Gheorghe Chitu".

    Ascult rap ,rock,R&B,house (cateodata) si cate putin si din alte genuri.

  • Meta

  • Select another language

  • Arhive

Iaurt în vagin şi alte aventuri

Posted by cataeco pe Noiembrie 19, 2009

Mi-a placut la nebunie acest articol asa ca l-am postat si la mine :))

Acesti oameni pot pur si simplu sa se duca la ginecolog

via:  Mantzy

Mi-e şi ruşine să vă spun ce am căutat de am ajuns pe forumul ăsta. De fapt, după ce am citit cîteva postări, am început să uit pînă şi eu. Oamenii de pe forumuri au probleme mult mai grave ca mine. Iată cîteva:

“Va cer si eu ajutorul in legatura cu ceea ce pare a fi o iritatie pe penisul prietenului meu. Suntem impreuna de 2 ani de zile si viata sexuala am inceput-o acum un an. Nu am avut nici un fel de probleme pana acum si de aceea suntem putin panicati. De pe 29 dec suntem la Busteni, intr-o casa pe care proprietarul o tine special pt gazduit turisti. In prima zi am facut dragoste normal, si eu am ramas cu niste mancarimi minore in zona de jos.” – Eu de aici am remarcat expresia “am făcut dragoste normal”, de unde am dedus că se poate face dragoste şi oral şi anal. De asemenea, nota 10 pentru punerea în scenă. Atenţie! O “mînca în zona de jos” la Buşteni, adică la munte, într-o zonă de sus, deci. Cine-mi spune ce procedeu artistic e ăsta primeşte o juma’ de bere.

(…) De asemenea, prietenul meu mi-a mai zis ca se pateaza pe chilot de ceva ce pare a fi un puroi galbui. (…)” – Proasto! E pişat!!!

Alţii umblă cu penisul dezbrăcat pe frigul ăsta: “deci, problema mea, si sa nu radeti, este aceea ca in momentul in care vreau sa “desfac” penisul de “imbracamintea sa” (preputul, daca nu ma insel) am o senzatie de usturime…. neutralsad
daca raman cu el “dezbracat” si il introduc in chiloti, boxeri, lenjerie intima, am senzatia de usturime, durere, imi curge un lichid, ca acela care ajuta la lubrifiere..
” – Ştiţi, domnule, că sînt oamenii care au penisul dezbrăcat de mici, fără să poată face mare lucru în legătură cu asta. Aveţi cumva ceva cu oamenii aceştia?!?!

Şi acum vă prezint un caz mai serios, care a fost dezbătut îndelung pe forumul respectiv, lucru care se impune şi aici. Deci, avem pacienta: “buna ziua……am si eu o problema si as avea nevoie de ajutorul doctoresei sai al cui stie ce am…….de 2 zile mai exact inainte sa mi vina mestruatia ma jena ceva la vagin ma ustura si ma manca la fel si acum persista mancarimea si la 2 zile ia aparut prietenului mei pe penis o iritatie car il manaca si pe cap niste bubuite rosii……va rog mult sa mi sp ce se intap,a eu sunt plecata din tara si nu ma pot duce la doc aici k ns fb limba……va multumesc astept rasp” – Dacă te mănîncă, ai două variante: ţi-o tragi sau te speli. Merg şi ambele.

Cîteva posturi mai jos, o doamnă (cred) care se semnează DANAE vine cu tratamentul minune: “fa niste instalatii de iaurt, kteva zile…in o seringa de 5 ml, ala seringa in fiecare seara” – Voi aţi avea încredere dacă DANAE v-ar sfătui să vă băgaţi iaurt în alte orificii decît gura? Nu vi se pare că nick-ul se apropie periculos de mult de Danone?

Pacienta nu suspectează însă nimic şi revine cu un post pur şi simplu genial: “adica sa imi introduc iaurt inauntru cu o seringa?si ce fel de iaurt sau nu conteaza…..bine sunt constienta ca iaurt natural nu cu fructe…..” – Danonino am auzit eu că ar fi cel mai bun. Dar nu ăla cu căpşuni, că rămîn sîmburi mici înăuntru.

Şi răspunsul doctoriţei de conjunctură: “iaurt natural , gen napolact… cat mai ieftin si mai aproape de cel natural facut in casa. iei o seringa de 5 ml(atentie, alta seringa in fiecare seara) si bagi seringa in vagin si dai drumu la iaurt… pui un protejslip pe chilot si la culcare… ca sa nu se scurga iaurtul, e musai sa stai la orizontala. dimineata te speli in vagin cu apa si cu degetul doar, fara irigatoare sau alte minuni.” – Dar de ce la orizontală? Nu ar fi mult mai eficient dacă ar sta pe verticală, numai că invers, în cap?

Un răspuns to “Iaurt în vagin şi alte aventuri”

  1. costel said

    Daca doriti sa facem link exchange cu siteul http://www.makeverything.com si http://www.wowjocuri.ro sectiunea „Linkuri”,eu va adaug blogul in cele 2 siteuri in schimbul adaugarii pe siteul dumneavoastra a linkului http://www.wowjocuri.ro cu titlul „jocuri ”

    P.S daca sunteti de acord cu link exchange-ul va rog sa imi trimiteti un mail la costel_box@yahoo.com cu numele siteului dumneavoastra si cu titlul cu care vreti sa fie adaugat

Lasă un răspuns

 
